Wednesday 20 July 2011

Cara Membuat Tempahan (Sila Baca)

Permulaan yang pertama:-)
1.  Isi borang pesanan.   Klik di sin
2.  Downloadkan, isi borang tersebut dan save.
3.  Emailkan borang tersebut kepada nomiescakes@gmail.com
4.  Email anda akan diproses, dan pengesahan penerimaan tempahan akan dibuat melalui email yang anda tulis     dalam borang pesanan tersebut.
5.  Sekiranya anda tidak menerima apa-apa pengesahan dari pihak kami, sila sms email anda ke nombor 016-2951473 untuk kami memeriksa emel tersebut.
6.  Setelah pengesahan diterima, pembayaran deposit 30% mestilah dibuat dalam masa 3 hari bekerja.  Sekiranya anda mengalami kesulitan, sila maklumkan pada pihak kami untuk dipertimbangkan.  Kegagalan berbuat demikian pengesahan penerimaan tempahan adalah dianggap batal.
7.  Deposit 30% perlu dibuat ke akaun no. 512213050616 Juraiza bt Abdul Aziz-Maybank.  Sila sertakan slip pengesahan pembayaran anda utk pengesahan pihak Nomie's Cakes.
8.  Anda dikehendaki memaklum mode of delivery untuk produk kek lapis ini ke tempat anda.
9.  Sila maklumkan tarikh yang anda kehendaki.  Penghantaran melalui Kurier hanya akan dilakukan pada hari Isnin, Selasa, Rabu setiap minggu.
10.  Untuk mengambil sendiri, sila berhubung dengan Kak Nomie untuk temujanji di talian 016-2951473.  
11.  Bayaran penuh perlu dilakukan sebelum produk tersebut dihantar atau pada hari produk tersebut diambil.  Kegagalan berbuat demikian, pihak Nomie's Cakes akan menahan produk tersebut untuk penghantaran.

No comments:

Post a Comment